DVA SVĚTY

Volné pokračování Dědečka Ogeho od Pavlíny Brzákové mě dokonale nadchlo, stejně jako Dědeček Oge. Knihy jsou výjimečně sugestivní, téměř hypnotické a dlouhou dobu vám zůstávají v hlavě a duši. Rozhodně doporučuji obě dvě.
„Po ulicích chodila spousta lidí, ale ti lidé už nežili odkazem předků. Zapomněli. Neznali nic, co by je spojovalo s minulostí. Viděl jejich plandající postavy bez souvislosti. Nijak nepokračovali – byli to lidé bez vlastní země. Stáli na ní oběma nohama, ale duchem byli pryč.“


4 komentáře:

  1. Milá Evo, moc Vám chci za vše poděkovat, jak za doporučení knih (hned jsem Dědečka Oge zhltala a čeká mě další díl), ale i za všechny recepty, mám obě Vaše knihy a často z nich vařím a chutná nám všem. Zasáhla mě úvaha z druhé knihy, kterou jste nazvala O soucitu, poznala jsem v ní totiž sama sebe, trpím nadměrným soucitem již od dětství, co si uvědomuji sebe a snažím se s tím životem jít a vyrovnávat a netrápit se zbytečně, když to nemůžu změnit. Jsem ráda, že je nás takových čím dál víc. Jste úžasná žena, děkuji, že jste a že se dělíte a ať se Vám nadále moc daří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Adélo, taky jsem ráda, že nejsem osamělá a ještě víc jsem ráda, že soucitných lidí přibývá :)

      Vymazat
  2. Milá Evo,

    náhodou se mi dostala do ruky před několika týdny Vaše kuchařka a byla jediným mým přáním, co jsem chtěla najít pod vánočním stromkem. A jsem nadšená. Vaše vyprávění o zahradě mě dnes dojalo. A znovu utvrdilo v tom, že se do budoucna musím obklopovat více přírodou. To propojení cítím. A co teprve, až jí budu mít za okny :-)

    Děkuji!

    Mějte se co nejlépe, přeji Vám v novém roce klidnou mysl a otevřené srdce.
    Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Simono, jsem moc ráda, že máte z knížky radost. Právě jsem přišla ze zahrady, je překrásně zasněžená, je to nádherna :) Mějte se krásně, a ještě jednou díky!
      Eva

      Vymazat